iih, kallt och ruggigt!

Ussh vad kallt det är idag. Gick upp vid halv 7 och fick skrapa bilrutor i säkert 15 minuter. Sedan fick jag göra suuperlugnt för att inte glida av vägen, trots mina dubbdäck. Jag gillar inte när det är isigt och kallt. Ska det vara kallt får det vara torrt eller snö. Det här är ju bara jobbigt! Men men, det blir säkert en fin dag.
Sitter på jobbet nu, insvept i en filt och drömmandes om en stor kopp varm choklad. Mmm! Får nog göra mig en riktigt fin när jag kommer hem.
Igår var jag och T och köpte min gran. Brukar som sagt alltid ha en liten gran men iår fanns inte det !! Så vi fick helt enkelt ta en fin stor gran som vi ska såga av på mitten. Haha! Var också på Lindex och tittade på klänningen och tubtoppen - men vilken besvikelse! Inte alls det materialet jag ville ha och bara konstiga storlekar kvar. Men det fanns en massa annat fint! Istället blev det en härlig fika med scones på Espresso House. Lagom mysigt för en tisdag tycker jag.

En härlig vinterbild:


Bild från fotolasse.se

Och, såklart, några fina jackor att värma sig med i detta kalla väder:



1: Alexander McQueen
2: Burberry
3: Hervé Léger

Nu får ni ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0