Kort beskrivning..

Jag tänkte köra en kort beskrivning om vem jag är, för er som undrar.

Bild: Paul Costello


Heter
: Anna
Ålder: 19år
Civilstånd: Ihop med T
Bor: Hemma hos mina föräldrar i en ort norr om Göteborg
Jobbar med: Ekonomiassisten/Receptionist på ett företag som säljer satelitkommunikation och andra tekniska produkter för fartyg, driver också ett café och konsthall med min mamma samt läser en del kurser på distans.
Intressen: Kläder, mode och inredning. Att teckna (framförallt kläder). Latteart och espressokaffetstillverkning.
Framtidsplaner: Planerar att studera på Textilhögskolan i Borås ht-09. Har också tänkt läsa en del fristående kurser på Göteborgs univeristet. Vill även ställa upp i Baristacupen våren 2009.
Gillar: Allt som är vitt, skrit och vackert. Får gåspäls av inredningstidningar med vackra bilder och butiker med ljuvliga skyltfönster. Shopping är ett stort måste, även fast det ibland måste bli fönstershopping. (Ekonomin tillåter inte allt!) Annars är jag otroligt svag för skor och väskor och måste erkänna att det börjar likna ett beroeende. Illa! Mulberry är en ständig favorit, annars gillar jag mest second-hndväskor som fått fram den där slitna, vackra ytan. The Brigde är en annan stående favorit.
Ogillar: Stress, dålig planering och röda inredningsdetaljer. Har fortfarande inte förstått varför man vill ha det?

Detta var lite om mig. Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva. Försöker att inte få för mycket personligt tjat på den här bloggen. Känns som om dagböcker borde ligga låsta i någon byrålåda och inte vidöppna på internet.. Men det är ju bara min åsikt..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0