Snörvel..

Jag är jättesjuk. Näsan rinner och jag får knappt luft. Flåsar som en hund ur munnen. Men ändå sitter jag på jobbet idag. Har dock med mig en liten neccesär fylld med medicin och diverse annat (läs fyra olika nässpray).

När jag blir sjuk så värdesätter jag verkligen fina och roliga pyjamasar. Jag älskar att ta på mig ett par härliga tossor och en fin matchande pyjamas. Helst ska det vara i någon läcker färg och ha en massa roliga funktioner. Till exempel ett par strumpor i lila med mjuk och ullig päls på insidan. Här är några fina grejer som passar till oss sjuklingar:




Pyjamas med Kermit: Topshop
Julgranspyjamas: Topshop
Inneuggs: Topshop
Nattlinne: Lindex
Kofta: Lindex
Mockasiner: Lindex

Den roliga pyjamasen med jugranen på kan bli en perfekt present till en kompis eller syster. Något att tänka på!


Ha nu en trevlig dag trots allt regn och rusk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0