Svårt att bestämma mig..

Jag har tidigare sagt att jag tycker att julen och vintern är årets bästa tid. Men nu är jag inte så säker längre. Det hela började med att jag satt och tittade på fina jackor på net-a-porter. Rätt som det var hamnade jag inne på bikinisidan och drömde mig bort. Sommaren är underbar, i alla fall i tanken. Egentligen är det ju bara en besvikelse med en massa jobb, regn på ens lediga dagar och stressen att hinna med allt man vill. Men ändå, tänk den varma solen och känslan av att inte behöva ta någon jacka när man går ut. Underbart! Så, jag står fortfarande i valet och kvalet om vilket som är bäst. Men tills jag vet det tänker jag njuta utav båda och nöja mig med dessa härliga sommarbilder:



Bilder: Paul Castello


Ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0