Stressigt, stressigt..

Ojoj, idag har varit en fullspäckad dag. På jobbet har det varit fullt ös från halv 8, direkt efter det blev det skola och tenta och nu - äntligen en paus. Jag är trött, varm och hungrig!

Handväskor har alltid varit min passion. Jag har hur många som helst i alla tänkbara modeller. Men favoriten är ändå dem man får plats med lite i. Kuvertväskor är snygga, men inget för mig, tyvärr!
Nu är mina ögon fokuserade på en underbar, känd darling - nämligen Hermés Birkin Bag. Med ett grund pris runt 50.000kr och ett bra tags väntetid tror jag att jag avvaktar ett tag.. ..men drömma får man väl alltid göra?

Här är en bild på min favorit, den mellanstora svarta. Passar till allt!



Att Hemés är ett känt märke är ingen tvivel om. Det är därför inte heller konstigt att så många kändisar har den läckra varelsen kring armen. Här är bara några:



Kolla in Katie Holmes JÄTTEversion!



Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0