(Morgon)Dagens önskeoutfit:

Här är en härligt vårig outfit jag hade velat ha på mig imorgon när det vankas shopping! :) Men jag får nog knåpa ihop något lite varmare trots att solen har börjat titta fram. Eller vad tror ni?
Kanske hade det dock funkat med ett par grova strumpbyxor och en snygg skinnjacka!? Kjolen är en av mina absoluta favoriter just nu. Dock är priset, som alltid med riktigt snygga grejer (?), minst sagt saftigt!

Imorgon ska jag leta efter ett par skor till min balklänning. Klänningen jag hittat är fån Samsoe/Samsoe och finns på NK Mode i Göteborg. Sväng förbi och känn på det ljuvliga tyget. Det är som ett tunt, tunt sammetstyg. Känns som det glider fram i händerna. Annars är klänningen enkelt skuren, marinblå med djup ringning i ryggen och en marinblå tamp (rep på båtar) som skärp. Love it! (Har tyvärr ingen bild på den än..)



Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Idapida

åhåå, mi lajki. leta fram ett kort på klänningen, är dunderspänd på hur den ser ut! låter hel-läcker i alla fall. :D

2009-04-10 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0