Shopping

Igår var det dags för lite utökning i garderoben. Jag började med att möta upp min bror och hans flickvän för en liten fika på Espresso House. Eftersom jag är besatt av deras Cheesecake avnöjt jag en styck sådan med stor andakt. Sedan forstatte vi mot Gina tricot för att spana in ev. nyheter. Jag kom ut med en t-shirt, en tunika, en väst och ett par smycken. Malin hittade en kjol och ett linne.
Vidare bort mot Lindex för att prova den tidigare nämnda västen - som var underbar! Så den, tillsammans med en till väst, fick följa med hem. Sammanlagt blev det alltså tre västar vilket kan kännas lite lustigt, såhär i efterhand..!? Men fina är dem i alla fall!


Västarna jag köpte på Lindex såg ut såhär!

På kvällen blev det som sagt middag för mamma. Vi hamnade på stammisstället Cyrano i Linné, där det alltid serveras god mat. Efter lite getost, lamm och rödvin var det dags att sätta sig i bilen (jag som drack vin körde INTE, bara för att göra det klart liksom!) och ploga oss ut till skärgården igen. Det gick i 50km/h på motorvägen - Wihoo! Haha. Väl hemma hade vi snöbollskrig tillsammans med den lilla hunden Tess som nöjd för fulla muggar.

Nu är det dags att plugga vidare. Ha en underbar söndag och missa inte Beck - spänning, spänning!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, såg detta inlägg nu när jag sökte på väst på google. Vad har du för kläder till västen? Långärmad tröja under och jeans eller? Tell me :D

2010-07-18 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0