Vad vore väl en bal på slottet..

Det är snart dags för studenttider och folk börjar redan planera skivor, mottagningar och framför allt  - balen. Jag tog studenten förra året och har därför redan upplevt studentbalen och på nått sätt tappat haljpen kring den. Men i år ska jag ändå gå med på min pojkväns bal. (Han är ett år yngre.)
Jag hade tänkt mig något lite tuffare just eftersom det inte ens är "min" bal. En fräck svart cocktail-klänning med roliga accessoarer!? Här är några av mina idéer än så länge:













Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Dom första skorna var bara för tjusiga ! tycker jag då ;)

2009-01-30 @ 22:02:23
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Postat av: Idapida

Åh, miumiu skorna och bottega väskan känner jag spontant! Så himla fina skor!!

2009-04-07 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0