Förlåt!

Guuuud, jag vet att jag antagligen är världens sämsta bloggare. Men jag ska bättra mig - jag lovar! Detta säger jag medan jag funderar på hur sjutton jag ska hinna med det!? Mitt liv känns som ett totalt kaos just nu. Men ett positivt kaos.
Okej, en kort återblick. Jag har under denna tid hunnit med att a) komma in på personalvetarutbildningen, b) skaffat en lägenhet och officiellt flyttat ihop med T och c) varit på en veckas lång båtsemester plus jobbat typ 8 dagar i veckan. (! - Jag vet!) Förutom det har jag gjort en mängd små saker jag inte kommer ihåg.
Men i alla fall - lägenhet! Det är en helt nybyggd 2:a, fräsch - lagom stor. Just nu har jag 48 flikar uppe på mozilla och hoppar mellan ikea, mio, svensk tenn och google. Var finns inspirationen? Hur hittar man den perfekta lampan? Finns det en guide över loppisar och bondauktioner i västsverige? En sida jag rekomenderar är gizmolinas.blogg.se. Hon är helt underbar! Jag kan erkänna att jag inte är liiika mycket för rosa som Anna-Stina men ändå, hennes knep och idéer - fierce! Besök bloggen!

Nu ska jag sova, imorgon blir det jobb och sedan en stor turné i "de gamlas hus". Haha! Min farmor har säkert en määängd användbara prylar till övers. Sov gott!


Bild från gizmolinas.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Ida pida

åh, kära modeguru, kan du inte lägga upp någon slags samling av saker men verkligen borde skaffa till hösten? är lite i.. desperate need of help and inspiration så att säga. ^^,

puss

2009-08-30 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0