Long time, no see

Hej hej. Har inte skrivt på länge. Känner lite skuldkänslor..? Har varit otroligt mycket som har hänt omkring mig. Så, en vecka i korthet:
Har lämnat in ett par stooora skolarbeten, (vilket känns som en befrielse utan dess like) varit på en föreläsning, jobbat 50h, varit på möte för egna företagare samt shoppat inredning på Ikea. Har förutom de även begravt min 99,5 år gamla farfar plus försökt ta hand om min farmor.. Har dessutom firat min underbar kompis Maria som fyllde 20år igår! (Grattis grattis!) samt tittat på en lägenhet till mig och T.
Puh, känns som att nattens sömn kommer att bli välbehövlig.. Kan också meddela att jag och T på onsdag får vår valp. Så spännande med samtidigt  - så nervöst!
Ne nu ska jag sova och inatt ska jag drömma om denna ljuvligheten:

Från: Balmain
Köps hos: Netaporter.com
Pris: För dyrt för att nämna!


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0