2008 blir snart 2009

Det är snart ett nytt år vilket betyder fest, fyrverkerier och allt vad nyårsafton innebär. Många har redan börjat prata om vad dem ska ha på sig. Jag har inte bestämt mig än men en sak är klar - det blir inget svart! Alla verkar ha svart som någon slags "dresscode" för nyårsfesten. Varför? Jag säger bara:

- Våga bära färg på nyårsafton!

Här är några förslag på "gladare" klänningar:



1. Acne
2. Catherine Malandrino
3. Marc Jacobs
4. Thread Social
5. Antik Batik

Och för er som håller er till det mörka:



1. Mint Jodi Arnold
2. Miu Miu
3. Rue du mail
4. Thurley


Såhär hade i alla fall jag velat se ut:




Underbar klänning från Pucci! Me like!




Ha en bra dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0