Grönt är skönt!

Igår var det myskväll med julgransklädning och film. Jag och T åt glass och såg på film. Inte vilken film som helst - grinchen! Den är underbar och jag kan i stort sett alla repliker utantill. Han är en så underbar karaktär. Jag minns att jag första gången jag såg filmen hittade en del likheter mellan mig och grinchen. Så gjorde också mina vänner. Jag har därför blivit en liten minigrinch - i snällare tappning!

Grinchen kanske inte är känd för något vidare stil, han har ju inte ens kläder på sig!? Men jag blev ändå lite inspirerad igår. Varför har man så lite grönt på sig? Det är ju en underbar färg! Här kommer därför några gröna ljuvligheter:



1. Alexander McQueen
2. Catherine Malandrino
3. Jimmy Choo
4. Juicy Couture
5. Miu Miu
6. Juicy Couture

Idag är det en ny dag på jobbet. Känns skönt att det snart är jul så man får vara lite ledig. Hade tänkt vara ledig mellan jul och nyår. Då blir det slapp, mys och mycket julgodis! Det är man värd! Haha.
Idag är det dölugnt på jobbet, hälften av företaget är ju jullediga redan så. Men det är fint väder med sol och blå himmel vilket gör det lite roligare i alla fall. T är hemma och är ledigt - fuskare! Men men, nu får man återgå till arbetet, så här hade jag velat gått klädd på kontoret idag:



Topp: Vera Wang
Leggings i skinn: Les Chiffoniers
Kavaj: K Karl Lagerfeld
Väska: Burberry
Armband: Forever21
Skor: Miu Miu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0