Julstök!




Bild: Paul Costello

Ojoj. Känner mig lite som askungen. Det är mycket som ska göras såhär innan jul! Hemma håller vi på med julpyssel och pynt. Sedan ska det städas, ordnas och göras fint. Hade planer på att sätta in min minigran idag (har en liten baby-kungsgran) men vet inte riktigt om jag hinner. Jag älskar julen men det är verkligen en tid fylld med stress! Det är skönt att man kan vila ut och vara lite ledig efter julafton iaf.

Idag ska jag och T gå och se ett på julspel som hans lillasyster är med i. Det ska bli roligt. Hoppas att det är mycket jul så man får upp stämningen lite! Sedan blir det hem och fortsätta med julstöket. För imorgon ska några av mina kära tjejkompisar komma över på lite glögg, lussebullar och mys. Längtar efter att träffa dem, de går så lång tid emellan. Borde jobba mindre och göra fler roliga saker. Men det är inte lätt när man samtidigt vill få in mycket pengar för framtiden.. Jaja, längtar i alla fall tills imorgonkväll!



Mm, glögg är en av mina absoluta julfavoriter. Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0