Min namnsdag idag!

Idag är det den 9e december vilket betyder Anna-dagen. Det är alltid lite speciellt. I min familj firar vi nämligen namnsdagar lite mer än vanligt (?) och man får en liten present. Men det betyder också att det inte alls är långt kvar till jul! Jag längtar något otroligt, det är den bästa tiden på året!
Idag är det fint soligt väder och det känns som att man har fått lite mer energi. Jag och T ska åka och shoppa lite efter jobbet. Det blir lite kläder och fika, men även årets julgransinköp! Jag har alltid en minikungsgran dekorerad i enbart vitt och guld - och det blir inga undantag i år! Den är perfekt liten och söt, utan en massa barr på golvet.

Kollade över lite internetsidor för köptips för eftermiddagen. Hittade en del på Lindex som jag gillade. Bland annat klänningen som är i dagens önskeoutfit:



Jag kan helt enkelt inte få nog av over-knee sockar! Det är så snyggt och perfekt för att dressa ner en klänning. Skorna från Marc by Marc Jacobs är en annan sån älska-sak som man inte kan motstå. Hade gärna fått dem inslagna i ett paket i jul!

En annan fin grej på Lindex hemsida är den här tubtoppen som är ett perfekt alternativ till festklänningen. Snygg till en enkel rak kjol eller läckert tajta svarta stuprör. Jag gillar att den är enkel och ren samtidigt som den är flickig och söt. Läcker helt enkelt!



Får väl se om detta finns i butik, i så fall blir min garderob lite fullare!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0