Sjuk..

Jag har gått och blivit sjuk. Huvudet känns som om det ska sprängas och jag fryser konstant - jobbigt! Har därför sovit halva dagen. Men men, det kanske behövdes. Man lyckas ju aldrig få de där 8h annars.

Nu är det bara 21 dagar, 4 timmar, 50 minuter och 45 sekunder kvar till julafton. Oj vad jag längtar! Jag har redan köpt årets julklänning - en röd liten sidensak från Gina Tricot. Den är urläcker!  Men för er som inte hittat något än kommer det här lite tips:



Den röda: Donna Karen
Den blå: H&M
Svarta: Miu Miu



Röda klackar: Charlotte Olympia
Tjocka strumpbyxor: Falke (dock i svart..)
Sammetsskor: Topshop


Nej, nu ska jag värma mig med lite glögg! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0