Snygg teknik..

Allt som oftast hamnar tekniska prylar högt upp på julklappslistorna. Det är inte ofta årets julklapp är en tröja eller ett par speciella skor. Nej, oftast vill vi svenskar ha ny teknik.  Något flashigt, nytt och smart. Något som underlättar våran vardag. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i denna typen av klappar. Mjuka paket slår allt annat. Men sedan teknik även kunde se snygg ut har jag börjat ändra mig. Här är min lista över de snyggaste teknikprylarna:


1. Motorola Razer - DG edition - designsammarbete mellan ett modehus och en tekniktillverkare : Me like!
2. Creative Zen Vision - mediaspelare för musik, film, bilder m.m.
3. Soda streamer Jet - gör kolsyrat vatten på ett kick
4. Apple Ipod Nano - i alla jordens färger -mmm!
5. LG Chocolate White - snygg mobioltelefon med "slide"-funktion
6. LG Ke850 Prada edition - Ännu ett samarbete!
7. Macbook Air - supertunn minidator
8. Sony Ericsson z610 - med "glas"översida och inbyggd display
9. Nokia 7370 - Sååå vacker!
10. Creative Zen - kompakt liten musikspelare
11. Motorola Razer (igen) - i rostfritt stål och swarovski-kristaller.
12. Apple Iphone - en modern klassiker





Läckert, läckert, LÄCKERT! Jag säger bara: Ge mig mer teknik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0