Framtiden

Ojoj. Nu känns det som en sten lättat från mitt bröst - högskoleansökningen är äntligen gjord! Wiho! Så nu, när man fått lite styr på framtiden, är det dags att planera övrigt. Därför sitter jag nu och anmäler mig till bostadsköer, gör schema för sommaren på caféet samt försöker hitta en bra bokning på vår USA-resa. Den här sommaren känns som att den kommer att levererar. Massvis med sena vinkvällar, middagar på Marstrand, bad från klippor och härligt pulserande dagar i caféet! Jag älskar sommaren!

Jaja, man kan ju inte annat än att börja smygtitta på lägenheter på Hemnet. Trots att det är lite tidigt att köpa något nu! Jag har hittat ett par läckra bostäder jag redan börjat inreda i huvudet. Kanske skulle jag ha det såhär i mitt vardagsrum?
Bilder från Slettvoll



Hoppas att ni får en underbar dag i detta ljuvliga väder! Själv ska jag och min lilla hundvalp Dixie sätta oss i solen och ta vår 10-fika nu. Sen ska vi grilla med en hemmagjord honungsmarinad och titta på filmen "Rachel getting married". Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida pida aka tomten

ååååh, lätt att din/eran lägenhet kommer att vara en utav de tjusigaste nånsin. dixie är btw ett mycket gulligt namn. :D

2009-04-23 @ 17:46:07
Postat av: Anna

Taaaack ida! Vi får ha många "vin och kex"-kvällar i lägenheten! Mys mys!

2009-04-24 @ 09:16:10
URL: http://annabananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0