Studenttider!

Imorgon är det dags för T's student. Har försökt ordna upp en lista över allt som ska vara fixat och klart. Presenter, kramdjur etc. CHECK! Hittade de sista igår. Eftersom jag är hela släktens presentombud kan jag med säkerhet säga - det kommer att bli ett smaskigt presentbord! Mycket jag kan tänka mig att "låna".. Haha.
Mina, och T's för den delen, kläder är också Check på. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha för skor. Ska jag köra monsterklackar eller gladiatorsandaler? Blir det regn?
Så, listan för saker som är Check är klar. Den andra listan är dock längre. Ska solduscha, fixa blombuketterna, slå in Idas studentpresent, köpa champagne, skriva kort, ladda kameran, fixa transport till utspringet.. Ojojoj.. Mycket med ååh så kul! Jag älskar att fixa sånt här! Måste börja direkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0