Fredag 13:e mars

God morgon, god morgon!
Nu sitter jag på jobbet och tittar ut över det tråkiga vädret. Snön har börjat att smälta och det är grått/brunt slask som ligger på marken. Tur att jag tog på mig mina trogna gummistövlar idag. Då blir man inte blöt om fötterna! (Har dock ballerinaskor med mig för att ha inne.. Smart tyckte jag!)

Ikväll ska jag och T träffas och mysa lite. Sedan blir det utgång med mina tjejkompisar. Funderar dock på att köra!? A ja, vi får väl se. Imorgon blir det plugg. Hade eventuellt tänkt att gå på en förhandsvisning av en lägenhet T har fått ett erbjudande om. Vi får väl se. Och på söndag blir det kalas för min käre lille pojkvän som fyllr 19år. Wow!

Men nu ska jag fortsätta jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0