Späckat schema!

Imorgon är det bal och det finns därför en hel del att förbereda. Idag står färgning av ögonbryn/fransar, solduschning och shopping efter en bra kuvertväska på schemat. Ska även försöka hitta en ny slips till T. Han vill ju tvunget ha slips och inte fluga..


En perfekt kuvertväska från Maje, net-a-porter.com

Detta följs av frisörbesök imorgon samt utprovningen av outfiten. Ska bli roligt att få göra det hela en gång till!
Resten av veckan är full med jobb. Till skillnad från alla andra ska jag jobba på fredag. Känns lite konstigt att nästan vara själv på kontoret. Förösker också, akut!, att få ihop schemat till caféet. Men jus tnu är min kalender och mitt skrivbord så fullt med lösa lappar, anteckningar och utskrivna mail att man knappt ser mig bakom det! Puh!

Ne, nu får jag fortsätta jobba. Ska försöka rensa bort en del från mitt bord...

Tänk föresten om man gick på bal i någon av dessa klänningarna:


De är från Celine, Diane von Furstenberg & Halston



Kommentarer
Postat av: jullibulli

ååh, hoppas balen är rolig. Sjukt kul att få gå igen ju!

2009-05-20 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0