Nu är det jul igen..

Idag är det adventstök för fullt. Alla adventsstjärnor ska upp, blommorna ska bytas ut till julvarianter och pepparkakor och lussebullar ska inhandlas. Det känns som om att alla fönster förvandlas och blir tindrande vackra.
Just nu jobbar jag, men jag ska också gå hem och göra adventsfint sen. Tänkte även hinna med en liten fika med glögg, pepparkakor och saffransbullar.

Jag har fastnat för en vit jul. Jag är inte så förtjust i allt det röda. Därför består min lilla gran utav enbart vita och guldiga kulor och pynt. Hittade den här fina bilden från en av Sias julkollektioner - Christmas Dreams:



Den är underbar tycker jag! Det ska vara mycket ljus och jag älskar det söta tillsammans med den lite mer rustika och slitna ljushållaren. Fint!

Men nu får jag återgå till jobbet. Det är mycket att hinna med idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0