Fabergé- ägg

Surfade runt lite efter nya, roliga smycken. Hittade sidan www.kellake.se som säljer smycken från Ryssland. Det är små söta hängen i sann Fabergé- stil! Love it! Priset ligger mellan 300-600kr. Mina favoriter är dessa:




Har ni föresten hört att det ska bli upp till 25 grader varmt idag? Det gjorde i alla fall jag och fick panik. Var är alla mina vår/sommarkläder? Hjääälp! Så imorse blev en hektisk morgon i jakten på någonting svalt. Det slutade med en odd molly-tunika och ett par tunna byxor. Till det min älskade Bayswater och ett par höga kilklackar från H&M. Enkelt och bra för en dag på jobbet.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh det ser ut som små påskägg! Allt bra med min lillabanan?

2009-04-29 @ 10:50:21
Postat av: Anna

Visst gör dom! Jag (snel hest) tycka dom va soet!

Jo, jag mår prima. Kan man må dåligt i detta väder? Neeej! :D Hur mår du då? Vi får fira din födelsedag snart!

2009-04-29 @ 15:50:38
URL: http://annabananna.blogg.se/
Postat av: Julia

Nee det är skamligt att må dåligt i detta väder, jag mår prima. Jaa det får vi göra :D Ne men jag kanske drar med mig maria ut till skärhamn någon dag eller om du kommer hit och parkhänger lite, det är ju aldrig fel. Jag undrar om du har lagt schemat för caféet i sommar? fick jag några tider må tro? :)

2009-04-30 @ 09:40:57
Postat av: Anna

Jag håller på med schemat. tänkte att det preliminära schemat skulle bli klart att skicka ut si sådär runt tisdag. blir det bra?

2009-05-02 @ 21:02:42
URL: http://annabananna.blogg.se/
Postat av: Julia

det låter kanoooooooon!

2009-05-04 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0