20:e februari

Idag fyller min mamma år. Så jag var uppe hela kvällen igår och bakade 80st minimuffins med glasyr och grejer på. (Lägger upp en bild på muffinshavet senare.) Hade dukat upp en liten minifrukost med muffins, provivas melondryck och the till henne innan jag gick till jobbet.

Födelsedagsfirandet blir imorgon på någon restaurang i Göteborg. Jag hoppas på Babar eller Magnus & Magnus. Men vi får väl se. Där ska det bli lite presentutdelning tillsammans med T, min pappa, min bror och hans nya tjej. (Ihh, kul att träffa en ny familjemedlem! Haha. )


Detta är plånboken vi kommer att ge till mamma i present.
Den är från Mulberry och kostar ca 1900kr. Du kan köpa den på
NK i Göteborg.

Idag är det segt som vanligt. Har svårt för snö när man måste köra en massa bil, stressa mellan olika platser och inte vill sitta med stora tjocka tröjan och vinterkängorna inne på jobbet. Ne, snö får det vara på helgen!

T fyller också år snart. Vet inte alls vad jag ska ge honom. Just nu vill han ha en ny vinge och lycktor till sin bil.... Känns som en tråkig present att ge. Plus att det skulle vara sjukt svårt att slå in i papper!? Så jag funderar på att ge honom en resa till Stockholm. Bara han och jag, lite mys, shopping och trevliga restauranger!? Han tar ju studenten till sommaren och det känns som att jag hellre ger en liten present nu och en dunderpresent i sommar. Har för tillfället spetsat in mig på:
1) En mulberryväska (killmodell) som passar perfekt som "pluggväska".
2) Flygbiljetterna till vår USA-resa som antagligen blir i Augusti.
3) En resa till Egypten.


Hit ska vi i Augusti. Tillsammans med ett par andra städer i USA.

Vi får väl se vad det blir... Hinner säkert ändra mig miljoner gånger innan sommaren.



Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh ska du till göteborg imorogn. vi ska antagligen ut vi kanske hinner ses en snabbis.

2009-02-20 @ 14:19:18
Postat av: Anna

Ja, det kan vi kanske göra! Jag funderar på att åka in lite tidigare. Kanske ta en liten shoppingtur med mammi. Vi kan väl höras under dagen? Vart ska ni då? Kram jullie!

2009-02-20 @ 14:43:56
URL: http://annabananna.blogg.se/
Postat av: Jullisbullis

Ja vi ska nog till PC faktiskt, haha iaf först. Men det blir ju lite senare, ska nämligen träna på dagen coh träffa caroline k som är hemma från örebro.

ja vi kan höras under dagen!

2009-02-20 @ 17:35:09
Postat av: jch

Det skulle vara kul och intressant att åka till USA.

2009-02-21 @ 11:57:47
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0