Smurf

Jag känner mig som en smurf, jag vet inte varför. Jag sitter vid mitt skrivbord och dinglar lite med fötterna medans jag dricker kaffe i en minikopp. Kanske skulle jag känna mig mer som en dvärg? Jag når trots allt precis ner till marken från min kontorsstol..
Idag är det bra kallt. Jag förstår inte hur det kan bli såhär rått och ruggigt. Jag som fick vårkänslor för bara en vecka sedan?
Jag ska till skolan till skolan efter jobbet. Orkar egentligen men jag måste redovisa ett arbete om miljöbilar. Tråkigt! Efter det ska jag i alla fall gå hem och lägga mig under täckten tillsammans med T, se på Beck-filmen jag spelade in i söndags och äta Ben&Jerrys "New York super fudge chunk". Mumma!

Jag försöker i alla fall piffa upp mitt humör lite med söta klänningar och läckra skor på internet. Denna söta sommarklänningen kommer från Forever21.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0