Dagens önskeoutfit

På begärna kommer jag nu att försöka skriva ut pris och inköpsställe på allt jag lägger upp. Detta kommer stå i parantes bakom designerns/märkets namn.

Idag känner jag för att vara lite "shabby chic". Jag älskar den lite slitna  "jag orkade inte bry mig"- stilen!


Skjorta: Lindex (www.lindex.se 299kr)
Hatt: Lindex (ww.lindex.se 199kr)  <-- Ett kap!
Byxor/tights: Les Chiffoniers (netaporter.com ca 6500kr)
Jacka: Rick Owens Lilies (netaporter.com ca 3450kr)
Armband "screw": CC skye (kyssjohanna.se 895kr/st)
Skor: Stella McCartney (netaporter.com ca 9000kr)

Idag är det fredag och jag är jätteglad! Jag helt enkelt älskar fredagar! Ikväll blir det tjejkväll med det gamla "gänget" då T har åkt till Norge för att skida lite. Imorgon blir det lite shopping och fika i stan med mina söta vänner. Och i kväll är det ju Let's dance med Isabella Löwengrip! Vilken helg - I can't wait!

När jag var inne på internetbutiken kyssjohanna hittade jag dessa fina armband. Jag har alltid varit förtjust i sånt som ser ut som saker ett litet barn skulle kunna ha. Dessa armband med minijordgubbar på känns som en sån grej. Likadant är det med t-shirts med hästtryck och tofsar i coola färger och former! Min smycke/accesoarlåda från när jag var 10 år används flitigt och jag lovar er - man kan göra riktiga fynd!




Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!



Vill bara tipsa om min bloppis-blogg där jag säljer nya och fräsha plagg för en billig summa. Så skynda fynda. :-)



Kram Rebecca!

2009-01-23 @ 13:38:23
URL: http://rebeccalovesyou.blogg.se/
Postat av: m

synd att det inte finns liknande tajts fast billigare! vet du om några?

2009-01-23 @ 16:46:30
Postat av: Emelie

alskar byxorna!

2009-01-23 @ 21:04:18
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: S A N N A

åh vilka armband!!

2009-01-24 @ 13:36:52
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Jullebulle

"Jag har alltid varit förtjust i sånt som ser ut som saker ett litet barn skulle kunna ha. " haha true true.

2009-01-24 @ 17:12:45
Postat av: maria

ihhh du har så sjukt bra smak anna, ge mig!

2009-01-25 @ 14:15:11
Postat av: Anonym

armbanden.. ah, hade man varit mindre had jag försökt äta upp dom, så söta är dom. ^-^

2009-01-25 @ 15:49:44
Postat av: tomten

LAWDIEH, me like. me like aloot. :)

du har verkligen galet bra smak anna. :*

älskar jackan speciellt. Mmmmm. vajert.

2009-01-25 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0