Dagens önskeoutfit x2

Idag känner jag för party. Just nu sitter jag på jobbet och drömmer om en snajsig afterwork med högt tryck och en god appletini. Men, det är torsdag och jag är väl den enda som tänkt gå ut ikväll.. Får vänta tills imorgon!

Dagtid vill jag idag ha på mig det här:

Leggings: Splendid
Tröja: Splendid
Nagellack: Chanel
Stövlar: Hunter + Jimmy Choo
Klocka: Marc by Marc Jacobs
Skinnjacka: D&G

Kvällstid vill jag dock vara färggladare och sötare:

Klänning: See by Chloé
Armband: Erickson Beamon
Skor: Halston


Kommentarer
Postat av: m

Skulle du inte kunna skriva ut pris och köpställe också? Ibland har du med så fina saker, så vet man inte vart man kan hitta dom?

(jag vill med ut! alla partysugna får helt enkelt vänta till imorn)

2009-01-22 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0