NOUGAT

Idag har jag varit i stan och shoppat lite. Hittade inte så mycket. En t -shirt från Gina Tricot och lite ansiktsgrejer från Boots No 7. Plus en sak jag letat länge efter - märket Nougats hand och nagelserum som ska mjuka upp extra torra händer. Jag har jätteproblem med spruckna, torra och fnasiga händer. Speciellt på vintern. Det här serumet ska bli skoj att testa. Kanske är det jättebra? Priset ligger på 295kr och du kan hitta den på accessora.se eller i välsorterade butiker. Jag köpte mitt på Raglady by Tara i Arkaden, Göteborg. En så sjukt mysig butik där man skulle vilja köpa nästan hela sortimenten!

Nu ska jag och T äta lasagne och se på tv. Sen ska vi iväg till lite vänner i deras nya mysiga hus! Wie! Ha en trevlig lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0