Rea

Var och shoppade lite igår. Hittade en jättefin ulljacka på Zara för 300kr och en oversizetröja från H&M. (dock ej på rea) Annars köpte jag lite smycken, hårgrejer och sånt. Alltid kul med nytt "plock"!
Idag är det dags för släktkalas hos T och sedan blir det plugg för hela slanten! Orkar egentligen inte men man är allt tvungen. Har skjutit på det länge nu.
Var inne på Vings hemsida igår och hittade lite roliga restresor. Fastnade för en vecka i Marocko - för 2000kr inkl. hotell! Jag vill, jag vill, jag VILL ÅKA! Längtar man inte efter sol?





Kommentarer
Postat av: Johanna <3

mysig blogg.



jag tjänar pengar på min blogg och kanske gör du

med det ? om inte borde du läsa mitt senaste inlägg

om double som jag är medlem i och tjänar pengar.

denna månaden får jag ut 1855 kronor. GRATIS.

det är superlätt och ALLA kan tjäna pengar så gå

och kolla in mitt senaste inlägg och ta chansen.



kram <3



2009-01-18 @ 12:37:48
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska till Marocko på höstlovet, bara att min resa går på 10,000:P hahaha

2009-09-07 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0