Uppdatering

Så, kanske är dags för en uppdatering. Balen var bra. Jag lyckades behålla min sminkning men tappade min frisyr - precis som vanligt! Det bjöds på drinkar, fylletal och otroliga skavsår. Jag ska aldrig mer gå i 10cm klackar från 15.30 - 03.30! Puh!
Helgen efter det blev lugn med grill och chill med goda vänner. Det bjöds även på jobb och en aning dragna föräldrar som skulle hämtas mitt i natten. Ovant med obligatoriskt, känner jag, när man har körkort..
Förra veckan blev jobbens vecka. Allt skulle bli klart. Schema, listor, arbeten och hemtentor. Plus att T hade stress med båtar som hade sjösättningsdatum. Känns skönt när allt är över. För att fira det åkte jag och T och brände slut på lite pengar. 5 kassar rikare och många tusen kronor fattigare lämnade vi Josephsson's i Göteborg för att fylla "när-vi-flyttar-hemifrån-lådorna" med nya vattenglas, dricksglas, skålar, bestick etc.
På fredagen åkte vi för att göra något jag verkligen är grön på - campa! Dock inte i tält med stormkök utan med husvagn på campingi Dalsland. Hoho, tänkte jag. Vad töntigt! Men sååå skönt det var. Jag fick sova hur länge jag ville, kunde stänga av mobilen och hade tid att sola för första gången i år. Vi åt grillat, lekte med Dixie och nöjt av vår ledighet!

Nu, precis nu!, är jag tillbaka på jobbet och plågas lite av värmen på kontoret. Tittar även ner på mina fortfarande bleka ben och tackar gudarna för solduschning. På fredag är det T's student och jag ska vara brun som en pepparkaka. För att fira detta har jag även införskaffat en vit klänning att främhäva färgen med.. Haha!

Oj, vilket inlägg. Nu ska jag fortsätta jobba. Slänger upp en bild på dagens önskeoutfit för att lätta upp det lite:



H&M, Net-a-porter.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0