Måndag

Ojoj, vad tiden går fort! Det är redan den 4 maj! Var har all tid tagit vägen? Jag som tyckte att det kändes som evigheter till sommaren. Åå, snart är det härliga, bekymmersfria tider igen. Vad skönt att slippa små saker som att behöva ta med jacka när man går ut, att man inte kan göra roliga saker på söndag då det är jobb dagen efter eller att man inte "kan" äta middag klockan 10 på kvällen! Men med sommaren kommer också ett stooort problem - var ska jag bo i höst!? Det är inte så att jag är hemlös, men på jakt efter ett nytt liten hem. Men var!? Letar febrilt på internet nu. Suck!

Idag blir det lugnt efter jobbet. Helgen har verkligen bjudit på fullt ös. Har jobbat nästan 75h förra veckan! Puh! Men det är alltid kul när det finns att göra. Långhelgen bjöd även på mysig utgång, chill hos kompisar och lek med lille dixpix. (hunden) Funderar på om jag ska se på Mamma Mia-filmen idag. Den är en liten energikick! Ne, nu blir det mer arbete. Ha en bra dag!


Att måla är också grymt avkopplande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0